Broen og middagstips

Endelig klarte jeg dette igjen! Første gang siden operasjon…small steps 🙂 Jeg kunne nok strekt albuene litt mer ut, men allikevel 🙂 Det som derimot ikke gikk fullt så bra var en body pump time jeg prøvde meg på i dag. Vanlig knebøy med kroppsvekt sliter jeg fremdeles med – akkurat som om noe rives opp i magen. Kunne derfor ikke være med på alle øvelsene. Lurer på hvor lang tid det skal ta før jeg kan gjøre andre ting enn å gå bortover….er skikkelig lei av å sitte i sofaen! 🙂 

Har dere prøvd broen? Bridge pose er en yoga-øvelse som er god for stretching av bryst, nakke, ryggsøyle og hofter. Den styrker ryggen, rumpa og baksiden av lårene, og kan gi økt blodsirkulasjon. I følge yogiene så skal den også hjelpe mot stress og mild depresjon, og roe ned sentralnervesystemet. Du må selvfølgelig også jobbe litt med magen her 🙂 Har du problemer med nakke/skuldre så anbefales den ikke. Men er du frisk, så prøv den! 🙂

Til slutt så slenger jeg med et enkelt middagstips! Gratinert brokkoli med sprøstekt skinke. Veldig godt! Ha en super kveld dere:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg