De to siste helgene på Stord

Siden det ikke ble noe Barcelona tur på oss så dro jeg like godt til Stord og var med på å feire at Elisabeth har fått seg sommerjobb i Stavanger Aftenblad. Helgen før var jeg også hjemme, så her kommer en kort (eller lang?!) oppdatering på hvordan livet har vært der 🙂

Den første helgen begynte jeg lørdagen med opprydding i skoene som stod i kjelleren. Der var mange par jeg ikke visste om, og det var godt å få litt orden på det selv om det egentlig ikke er plass til alle. Drømmen om et stort walk-in closet har aldri vært mer levende!! 🙂 Fikk sortert de etter farger så det ble litt mer oversiktlig.

Litt av skoene under oppryddingen…

foreløpig ikke sortert i farger…:)

En god del gikk i bosset, og jeg fikk litt mer orden på fargene så det blir enklere å finne frem 🙂

Kjøpte meg forresten også et par nye solbriller i helgen..ikke noe designer..billige på Cubus! Men jeg er veldig fornøyd 🙂

Er de ikke litt søte da? 🙂

På kvelden skulle jeg være med Anne Kathrine i bursdag til Daniel og Jon. Vi begynte vorspielet hos AK (Reinert var også med) og det var koselig. Drakk vin, danset litt og catchet up 🙂

Kjempekoselig å treffe Reinert igjen..blir ikke så ofte selv om vi bor i samme by 🙂

Anne Kathrine hadde fått seg nydelig ny kjole 🙂

På søndagen var det nydelig vær og vi hadde besøk av besto og besten som kom for å sjekke ut den nye sofaen til mamma 🙂 Spiste pannekaker med bacon og ryddet i hagen. Alltid koselig å treffe besto og besten 🙂

Besten sjekker ut kvaliteten på stoffet 🙂

Mamma leser opp inskripsjonene på sofaputene for besto…blant annet kjente sitater fra Jackie Kennedy og Frank Sinatra.

Helgen etter skulle jeg egentlig ha reist til Barcelona, men som de aller fleste har fått med seg så ble jo alt kansellert på grunn av vulkanutbrudd på Island. Jobbet på fredagskvelden, men etter å ha snakket med Elisabeth og Monica på sms så bestemte jeg meg for å dra hjem på lørdagen. Tok derfor båten om morgenen og mamma hentet meg på terminalen på Leirvik. Tok en liten shoppingrunde før vi dro hjem og laget peppersteik til middag. Kjempegodt! 🙂

Om kvelden dro jeg til Elisabeth for å feire at hun hadde fått seg sommerjobb i Stavanger Aftenblad!! Kjempebra! Det ble champagne og singstar! Kjempekoselig kveld, både på vorspiel og ute med masse dansing!! 🙂

Elisabeth og jeg skåler for den nye sommerjobben 🙂

Rebecca, Elisabeth og Monica på Delis 🙂

På søndagen var jeg på besøk hos Trude, Espen, Thea og Maya. Var lenge siden jeg hadde sett jentene så det var jammen på tide. Heldigvis kjente Thea meg igjen så det var jo koselig..hun var like full i energi som alltid og det ble en del leking 🙂

Her er prinsessekjolen og tiaraen kommet på..en fornøyd jliten ente 🙂

Skjønne lille Maya har fått prinsessehatt på…ser litt forskrekket ut stakkars 🙂

Kvelden gikk fort over og vips så var jeg tilbake i Bergen igjen. Dette blir en lang uke med seks arbeidsdager, men det går nok bra det også!! Ønsker alle en fin uke og skulle ønske det var jeg som var stuck i Barcelona 🙂

2 kommentarer
    1. Heisann Lisa!
      Wow, skal sei eg blei imponert over skosamlingo di, lurer på om eg har lika mange når eg stiller dei opp (Drar dei opp frå esker og kassar og bossekkar) eg ser iallefall at eg burde behandla skoene mine betre 🙂 🙂
      Håper alt er fint med deg, så dumt du missa Barcelona turen, har du ein ny ein i planane? du fekk vel refundert pengane?
      maria 🙂

    2. Ja det er ikke greit når man ikke har plass! Skulle gjerne hatt litt mer plass til sko og klær 🙂 Det er rart hva som dukker opp fra bossekker og esker gitt 🙂
      Ja det var veldig kjipt med Barcelona turen..jeg hadde planer om å shoppe vilt! Nå har vi fått booket den om til 1 mai helgen men jeg er redd for at butikkene er stengt da så det blir kjipt! Får spare pengene og dra på sightseeing. Gleder meg veldig til å se Sagrada Familia!! Håper bare askeskyen har lagt seg til da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg