Jeg flytter til Stord

Da er det offisielt: jeg flytter tilbake til Stord og Norge 1. april. Jeg har sagt opp jobben her i dag og det var trist. Sjefen min tok det greit etter hvert, men spurte flere ganger om det var noe han kunne gjøre for å overtale meg til å bli. Fikk tilbud om høyere lønn og mer spennende oppgaver. Men jeg har bestemt meg nå så da måtte jeg jo takke nei til det.

 

Jeg har dessverre ikke lov til å si noe om hva jeg skal gjøre på Stord enda, men jeg tror det blir kjempespennende, og jeg har ekstremt mye planlegging foran meg for at det skal gå i orden! Det kommer oppdatering på bloggen så fort det er offisielt, jeg har kjempelyst å si det nå!! J 

Gleder meg til å treffe igjen familie og venner, og håper vi kan finne på mye gøy fremover sånn at det blir litt mer «spennende» å bo på Stord enn det har vært før 😉 Jeg har tenkt å bruke byen for det den er verdt! I tillegg blir det garantert helgeturer til Oslo, Tønsberg, Fredrikstad, Trondheim, Kristiansand, Farsund, Stavanger og Bergen hvis jeg får komme på besøk til gode venner der J

 

Det er mye jeg kommer til å savne på Kypros og i mitt Larnacaparadis, og det blir nok kjempetrist å forlate denne herlige øyen, men jeg skal gjøre mitt beste for å nyte de 36 dagene jeg har igjen her J Hvordan jeg skal overleve uten sol, saftige granatepler og Topshop, Zara og Mango det er jeg litt usikker på enda..





 





 

9 kommentarer
    1. synd du må flytte frå paradiset ditt, og egentlig greit å kunne ha noken der å besøke 😉 Men veeldig kjekt du kjem tilbake til Norge, og gler meg stort til ka spennande du skal til med no, flinke du ;D shmask

    2. Så kjekt at du flytter tilbake til Stord 🙂 no e eg spent på ka du skal 😉
      Blir sikkert kjempe tungt å flytte ifra varmen og kjekke butikka, men du vil nok få da fint her på stord og 🙂

    3. Ja Erlend vi må henge litt mer når jeg kommer hjem!! 🙂 Lise, hvordan kunne jeg glemme Drammen??? Klart jeg kommer en helg dit 🙂

      Silje så utrolig fin blogg du har!! Visste ikke om den en gang..du er veldig flink med interiør 🙂

      Ja Trude satser på litt mer kvalitetstid med jentene nå fremover 🙂

    4. Så spennende! Gleder meg til å få vite hva som står på 🙂
      Gratulerer med avgjørelsen 😉 Skjønner at det ikke har vært lett for deg! Håper Stord viser seg fra sin bedre side når du kommer tilbake 😉 Du har jo veldig mange flotte mennesker som er veldig glad i deg der hjemme 🙂 Det teller jo det og 😉
      Og du er så klart HJERTELIG velkommen til FREDRIKSTAD når som helst ♥
      Klem!

    5. Gleder meg til å fortelle deg også 🙂 Er veldig spent!!

      Jeg gruer meg til å flytte fra Kypros, men skal prøve å bli litt mer positiv til Stord..som du sier..det er jo mange herlige mennesker der!! 🙂

      Jeg kommer til Noatunet!! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg