Sad last day with my girls

Fredag hadde jeg siste dagen min på Kypros. Sov to timer før jeg måtte begynne og pakke og sjekke ut av rommet. Fikk forlate kofferten i resepsjonen og dro på stranden med Maria (1) og Ivelina. Vi sladret og badet og koste oss 🙂 Når de måtte gå på jobb, kom Maria (2) og overtok skiftet og tilbragte resten av dagen med meg på stranden før vi gikk og spiste fantastisk pizza på Pizza Hut. Så måtte jeg tilbake på hotellet for å dusje og gjøre meg klar til avreise. Dusjen var jo en opplevelse i seg selv..et rom i kjelleren med åpen dør så alle som ville bare kunne kikke inn mens jeg dusjet. Vannet var iskaldt, så jeg holdt pusten. Håret måtte jeg føne i resepsjonen, og når jeg var ferdig og løftet hodet opp så satt det ti israelere på rekke og rad i sofaen og så på meg. Haha! Jeg hadde en time før Maria (2) skulle plukke meg opp og kjøre meg så da dro jeg ned i butikken til Maria (1) og Ivelina for å levere bursdagsgaven til mamma (hun reiser til Kypros på fredag og skal feire bursdagen der så kjekt at hun får gaven samtidig) og si ha det til jentene. Kjempetrist…:(

De beste 🙂

Utrolig kjipt å reise fra dette fredagskveld…32 grader klokken 8 om kvelden..

og komme hjem til pøsregn og 10 grader i Stavanger….trist å være tilbake.

3 kommentarer
    1. Burde husket å nevne det for deg før. Når du er på reise med sol og varmt klima må du smøre deg med feit olje hver kveld. Dette fortsetter du med i flere uker etter hjemkomst. Jeg flasser aldri (bruker og høy faktor), er fortsatt veldig brun etter i sommer.Baby- oil fra supermarkedet er billig og bra nok.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg