My new winter coat

På sånne kalde vinterdager så er den nye vinterkåpen jeg kjøpte i Paris god å ha! Jeg var litt småsur når jeg måtte skrape is på bilen før jobb i dag. Liker ikke vinteren..det eneste som er bra med den årstiden må være kåper. Jeg elsker kåper!! Det er det beste høst- og vinterplagget for alt ser så mye mer elegant ut med en kåpe over 🙂 I motsetning til boblejakke..som er et must..men som ikke er noe pent!! Jeg liker også veldig godt hvitt om vinteren..mange forbinder fargen med sommer..men for meg er hvite vinterklær fantastisk! 🙂 Jeg har en travel mandag foran meg med masse jobb og trening! Ønsker alle sammen en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg