Abu Dhabi, Dubai og Oman

Nå nærmer det seg med stormskritt! 10 dager igjen, så reise hele familien til Abu Dhabi, Dubai og Oman. Blir en helt ny kultur for meg så det blir spennende! Vi skal på tenniskamp på bursdagen min (krysser fingrene for Nadal, men man vet jo aldri hvem som kommer til finalen), Ferrariworld, på stranden, treffe Svetlana og Nowar etter altfor lang tid, shoppe, dra på båtturer og oppleve en kultur som jeg absolutt ikke er kjent med. Så det blir moro!! 🙂

Abu Dhabi 🙂

Ferrariworld 🙂

Vi skal bo to netter på luksushotell….skal være et av de beste i Abu Dhabi..det gleder jeg meg til! 🙂

Dubaaaaiii 🙂

Vi skal bo rett ved siden av Burj Khalifa.

Jeg hater nyttårsaften. Det har alltid vært en dag jeg har gruet meg til. Men en nyttårsfeiring i Dubai må jo bli bra?! 🙂

Holiday Inn i Dubai 🙂

På vei til Oman skal vi på en båttur på grensen mellom Emiratene og Oman 🙂

Muskat, hovedstaden i Oman 🙂

Blir spennende å se om vi må gå sånn på stranden 🙂 Noen som har noen tips å dele om Dubai/Oman???

2 kommentarer
    1. lineinspirasjon: Hjelp! Jeg var helt rå på berg- og dalbaner før!! Men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger…kanskje hvis jeg får broren min med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg