Jimmy Choo magi

I dag var den store dagen…den har jeg vente lenge på…H&M lanserte kolleksjon som Jimmy Choo har designet for dem sammen med Tamara Mellon. Dette betydde at vi endelig kunne få sko til 2000,- i stedet for 10 000,-
Heldigvis ville hun ene jeg bor med også ha seg Jimmy Choo’s så da fikk jeg meg en køkamerat! 🙂 Drømmen var et par støvletter og et par stilettos i kongeblå som de svarte på bildet under.

jimmy

hmjimmychoo

Vi stod opp klokken 05:00 og var på plass i køen 05.30. Da kom vi ganske langt frem…da var det strategiplanlegging med andre på hvordan vi skulle komme oss opp trappene når dørene endelig åpnet 07.30. Inne i Galleriet gikk sikkerhetsvaktene og lo av oss..og når dørene åpnet var det full drama med løping opp rulletrappene og oppover etasjen! Vi endte opp ganske langt fremme i køen inne også til tross for at vi løp feil vei (de hadde forandret på rulletrappene slik at de som vanligvis går ned nå gikk opp så det skapte full forvirring) og fikk grønt bånd. Det betydde at vi var de 25 første som fikk komme inn! Yes, skoene var nesten i boks!!! Jeg spurte en dame om hvor mange par støvletter det var av de jeg ville ha, hun sa de hadde bare 8 par, 2 i hver størrelse fra 37 til 40. Panikk!!!

Når porten gikk opp så var det full krig! Folk snappet fra hverandre sko og ting, men jeg løp rett mot støvlettene i 38 og fikk sikret de! Så hadde jeg 5 minutt igjen til å prøve de kongeblå stilettoene jeg hadde drømt om. Etter at jeg fikk rasket med meg eskene så fikk jeg ikke sett på mer for da var tiden vår ute og neste gruppe skulle inn!

Jeg hadde fått det jeg ville og dagen var perfekt!! De er så nydelige…my Choo’s 🙂

img0330

Se så fine da??? 🙂

img0328

Nå skal jeg sove noen timer for å ta igjen litt fortapt søvn..kanskje med skoene på? 🙂

5 kommentarer
    1. Så sinnsykt fine! Heldiggrisen! 😀 Har du lest det H&M skrev på nettet om at de anbefalte å bytte såle eller hva det var?? Fått vite hva de mente mer spesifikt med det? Må jo ta vare på Choo’sene vettu! 😉

    2. “Remember that shoes with leather soles are more vulnerable to water. We recommend that you replace the sole and the top piece of the heels before using the shoes.”

    3. Ja jeg vet! Det er stress! De er ikke laget for regnfulle Norge…og hvertfall ikke Bergen! Haha. Det er skinn under!! Helt myke! De er så fine! Jeg er så glad!! 🙂 Hvordan står det til med deg da? Koser du deg i Køben? 🙂

    4. Ja, veldig glad for at jeg flyttet hit! 😀 På denne tiden av året sørger selvfølgelig eksamensstresset for å ødelegge litt, men pytt! Nå har jeg forresten akkurat shoppa litt Jimmy Choo ting jeg også! Den danske nettbutikken var ikke helt tom, nesten alle veskene var der f.eks. Bare å si ifra om du vil ha fler ting så kan jeg fikse! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg