Godt nyttår!

Nyttårsaften stod jeg tidlig opp og gikk på jobb. Der var det en del ting å fikse før det nye året kunne begynne så det ble litt overtid. Båten gikk hjem til Stord kvart på tre og jeg ble hentet av pappa. Iskaldt ute!!! Skikkelig vinter i år! Herlig å komme hjem til fyr i peisen og pinnekjøtt på kok 🙂

Jeg fikk også bursdagsgaver av familien siden jeg ikke var hjemme på dagen. Fikk “Fashion Bible”, Party of five sesong 2 (fikk den første av Anne Kathrine på mandag), Desperate housewives sesong 5, en kul tunika med Marilyn Monroe på, en skjønn liten vase i fattigmannssølv, cd-en til Kings of Leon, penger og et kort med beskjed om at the complete Season av Ally McBeal var på vei i posten. Fantastisk!! 🙂 Senere fikk jeg lysbord av Fredrik som jeg har ønsket meg lenge!! Han hadde laget det…KJEMPEFLINK!!!! Kommer tilbake til dette i et annet innlegg når jeg har fått det til Bergen og begynt å bruke det. Gleder meg!! Tusen takk for alle fine gaver mamma, pappa, Fredrik, besto og besten!! 🙂

Er jeg ikke heldig??? 🙂

Marilyn Monroe tunikaen jeg fikk…den blir knall med rødt tilbehør!! 🙂

Lysbordet som Fredrik har laget til meg…er han ikke flink?? 🙂

På kvelden spiste vi pinnekjøtt før Fredrik og jeg dro ut. Jeg var hos Lars Erik med Anne Kathrine. Var veldig mye folk der, men koselig 🙂 Klokken 12 fyrte Reinert, Anne Kathrine og jeg opp noe greier som het ville veps. Som dere ser av bildet under så var det meget imponerende…haha. Heldigvis var det folk rundt oss som laget litt mer farger på himmelen…for om vårt “fyrverkeri” var betegnelsen på hvordan det nye året kommer til å bli så lover det ikke bra 🙂 Gikk fra Lars Erik og hjem litt over 2…det gikk fint…da var jeg trøtt og sliten…blitt gammel vet dere 🙂

Klokken er 12 og Anne Kathrine, Reinert og jeg er klar for nyttårsfeiring! 🙂

Vårt fantastiske fyrverkeri…haha..:)

Godt nyttår folkens…håper alle får et fantastisk 2010!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg