Besøk fra Drammen

Denne helgen har Lise og en veninne vært på besøk i Bergen. Kjempekoselig!! 🙂 Jeg gikk på BI med Lise første året i Bergen og andre året i Oslo…tror ikke jeg har sett henne siden 2007….

Fredagen var jeg ferdig på jobb 20:30 så da møtte jeg dem på Harbour. Ble en drink der før vi dro opp på Tonga. Erlend kom en tur innom og Lise fikk seg en av de berømte strawberry daiquiriene 🙂 Var kjekt å se at Lise var den samme og selv om vi ikke hadde møttes på flere år så var det akkurat som om jeg hadde sett henne i går. Herlig når det er sånn!! 🙂

Lørdagen hadde vi en kaffe på Logehaven og middag på Peppes..sunn skal man være!! :p På kvelden var det vorspiel på hotellrommet til Lise og Lena. Vi var bare 4 stykker, men det var kjempekoselig 🙂 Synd at vi bor så langt fra hverandre at vi ikke kan treffes oftere! Det er jammen en super jente!! 🙂

Lise og jeg på vorspiel 🙂

Lena og veninna Kathrine 🙂

Tusen takk for en kjempekoselig helg jenter!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg