Verdens beste mandag

Uten tvil den beste mandagen jeg har hatt på lenge..muligens den beste ever. Endelig skulle jeg få se Tom McRae igjen. Har ikke sett han siden Hotel Cafe touren i 2008. Altfor lenge siden. Erlend, Jarand og en veninne av han som het Janne kom innom før konserten og vi drakk litt vin og varmet opp med Tom på ipoden 🙂

Det var bare Erlend og jeg som skulle på konserten så rundt halv ti dro vi bortover mot Garage. Jeg var skeptisk til Garage som konsertsted i utgangspunktet, og det med god grunn. Fullt, klamt, svett og i grunn ganske innestengt. I tillegg var scenen så lav at vi aldri så Oli og celloen..noe som i grunn var en stor skuffelse for Oli er så herlig 🙂 Måtte stå på tå for å se Tom noen ganger også. Når det er sagt så må jeg jo si at konserten og Tom var FANTASTISK!! 🙂

Tom hadde satset på en litt mer rocket stil denne gangen så både nye Me and Stetson, Karaoke Soul fra det andre albumet og Silent Boulevard ble spilt med mye lyd og entusiasme. Veldig bra! I tillegg var Boy with the Bubblegun veldig rocket opp som den perfekte siste låt:) Walking 2 Hawaii var helt nydelig…det var så stille i lokalet at ikke engang en nål hadde sluppet i gulvet uten å gi lyd fra seg. Noen av de nye sangene fra Alphabet of Hurricanes var helt fantastiske..helt noe annet live enn å spille cd-en. Mine favoritter på det nye albumet er American Spirit, Please og Out of the walls. Vi hadde også allsang på End of the World News og A&B song var like bra som alltid!! 🙂

Tom var i et fantastisk godt humør og spøkte mye. Han snakket om mange forskjellige ting han skulle finne opp…blant de var McRadio som bare spilte drittmusikk 24 timer i døgnet…og McCrayons…der alle fargestiftene var svarte 🙂 I tillegg så spilte han Umbrella av Rihanna…men byttet ut Umbrella med Tombrella. Det ble mye moro 🙂 Endte med å kjøpe meg en Tombrella før vi dro 😉

Tusen takk for en herlig konsertopplevelse Tom…men neste gang må du være et annet sted! 🙂 Du fortjener bedre!! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg