Den siste uken…

…har sneglet seg avgårde. Jeg har hatt mye å tenke på. Hadde en fantastisk start på uken med Tom McRae konsert…ellers så har det gått i jobbing, pakking og shopping!! Har vært skikkelig dårlig på sparefronten de siste ukene…har hele tiden lyst på noe nytt. På torsdag var jeg på bikinishopping og endte opp med tre stykker! En fersken og to svarte. Nå er jeg virkelig klar for ferie!! 😉

I går var jeg hos tante Siv etter jobb..fikk taco til middag og så på dukene til farmor som skal deles med de andre i familien. Satte opp hvilke jeg ønsket meg mest 😉 Ellers så kikket vi i mange fotoalbumer og så på bilder fra gamle sommerferier til Bornholm og turer til Kaldestad i påsken. Veldig koselig 😉

I dag har jeg begynt pakkingen..huff…det er ekstra stress denne gangen siden jeg bare skal flytte til et nytt sted for to måneder…må sortere hva som skal til Stord og hva jeg må ha med meg i den nye leiligheten…mye å holde styr på. Var innom leiligheten til Ingrid og så hvordan hun hadde fått det..og fikk låne noen esker av hun som Linn Hege var så snill å hente for meg og ta med tilbake hit..så det var jo supert 😉

Ellers så ble det en ny shoppingrunde i dag. Bianco hadde nyåpning på butikken på Sundt med 20% på alle varer. Endte derfor opp med å kjøpe to par sko der + et par støvletter og et par finsko som jeg elsker!!! Gleder meg til sommeren!! Kjøpte meg også en søt rødprikkete kjole på BikBok 😉

Ellers så får jeg besøk fra Kypros i påskeferien, skal lage et eget innlegg om dette 😉

Har kjøpt den nye Alicia Keys cd+en i dag (litt sent ute) så nå skal jeg legge meg på sengen og nyte den 😉

Ønsker alle en fin lørdagskveld!! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg