Avslutningsfest hos Arne

Sist lørdag hadde vi avslutningsfest hjemme hos Arne på Hjelteryggen (tror jeg det het). Huset hans var fantastisk med store vinduer som dekket hele den ene stueveggen. Utrolig å kunne sitte inne i sofaen og nyte solnedgangen.

Her sitter jeg i sofaen til Arne…var rett og slett fantastisk med de store vinduene 🙂

Arne hadde laget god gryterett som vi spiste i solen på terassen. Når det begynte å bli kaldt gikk vi inn. Der ble champagnen sprettet og Arne fikk en liten gave fra teamet. Musikken kom på og stemningen steg. Så var det noen som dessverre fant ut at vi måtte se Grand Prix. Da var det av med musikken og på med TV-en. For oss som ikke satt i TV-salongen så dabbet stemingen av. Jeg var derfor trøtt og i grunn klar til å dra hjem rundt kl. halv ett. Det tok seg litt opp igjen, Arne viste frem det sinnsykt hjemmekinoanlegget sitt, vi danset litt og pratet mye. Bjørnar og Torbjørn drev og shottet på Finlandia (skrekk og gru), Arne fortalte kjærlighetshistorier, Stian var paparazzi med kameraet mitt (takk!), Arne og Ivar ble enda bedre venner, Arildo ble livredd når han måtte prøve beltet mitt (så for øvrig ut som en tvangstrøye på han), Pierre og Helge danset og Tina og Kristine gikk nå litt rundt omkring sånn som meg 🙂

Her sprettes champagnen!! 🙂

Tre fornøyde gutter 🙂 Stian, Pierre og Helge!

Tina og jeg 🙂

Stian og Kristine…haha fantastisk bilde 🙂

Arne og Ivar!

Her morer vi oss med Arildo…tror i grunn han er ganske redd oss 🙂

Her har Helge og Bjørnar akkurat imponert med linedance :p

Arildo prøver beltet mitt…eller tvangstrøyen…haha 🙂

Rundt klokken 4 kom taxien og vi kom oss hjemover etter en koselig kveld! Turen tilbake tror jeg var mer moro for noen enn andre…jeg var nok ikke av de fulleste denne kvelden 🙂

Takk for et kjempefint år folkens, jeg kommer til å savne dere 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg