Tilbake på Stord

Som de fleste sikker har fått med seg så har jeg sluttet i jobben i Bergen og flyttet tilbake til Stord. Her har jeg sommerjobb på Aker Stord til slutten av august og etter det aner jeg ikke hva jeg skal gjøre 🙂

Fredrik fikk låne bil på jobben og hjalp meg å flytte…vi var ganske effektive så flyttingen var unnagjort på et par timer. Som takk for hjelpen malte jeg et nytt MJ silhouettebilde til han, denne gangen rett forfra. Dette viste seg å være mye vanskeligere enn det jeg malte fra siden, men det ble nå ok til slutt og passet greit sammen med det andre tror jeg 🙂

 

Ferdig resultat, hva syns dere?

Ellers har jeg brukt tiden på Stord til sortering og organisering i saker og ting. Det var på tide med en opprydning i smykker, armbånd, øredobber og ringer og jeg begynner også å få orden i oppskriftene til mamma 🙂

Noen av øredobbene…

Smykkene…mye av det gikk i bosset gitt 🙂

Viktig å sortere etter farger så det er enkelt å finne frem 🙂

Oppskriftene til mamma før jeg begynte…hulter til bulter, noe skrevet på servietter, noe revet ut fra blader og noe printet fra nettet.

Bestemte meg for å lage to oppskriftpermer..en for kaker og desserter og en for middager og varmretter.

Her er permene inni..skrev alle oppskriftene på nytt og klipte inn bilder…mye enklere å finne frem nå 🙂

Ellers har jeg hatt en helg i Stavanger hos Camilla. Det var veldig koselig, men jeg tror jeg fant ut denne helgen at Stavanger for meg er en kjempekoselig by å besøke, men ikke noe sted å bo. Kom på fredagen og Camilla serverte pizza. Koselig å bare snakke litt før vi la oss. Lørdagen var det stor-shopping i sentrum og party på kvelden 😉 Var veldig fullt over alt så bylivet var ikke så voldsomt imponerende, men festen var koselig 🙂 Ikke minst så giftet Victoria og Daniel seg, og mye av dette fikk vi med oss på TV om kvelden (til tross for høylydte protester fra mange av gjestene).

Vorspiel på lørdagskvelden 🙂

Camilla er fornøyd med kameraet 🙂

Søndagen ryddet vi litt og besøkte Maren som hadde fått baby dagen før 🙂 Kjempesøt liten gutt som ikke laget en eneste lyd..gratulerer så masse Maren 🙂 og takk for en koselig helg Camilla 🙂

1 kommentar
    1. My God Lisa I can’t stop wondering the amount of stuff u hv… shoes, accessories… u name it 😀 I’m wondering how u were able to move all your stuff in a few hours time. That’s what I call efficiency!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg