Reunion VK1 tegning/form/farge

Lørdag hadde vi mini-reunion for de to VK1 klassene som gikk sammen på Stord videregående skole i 2000/2001.

Eli Synnøve kom med forslaget om reunion for cirka 1 år siden og det har vært mye planlegging og snakk. Hun tok kontakt med meg angående lokale på Stord og vi fikk tak i skolekatalogen for å finne ut hvem som skulle inviteres 🙂 Vi dannet en gruppe på facebook for å se hvem som var interessert i et oppmøte.

Mamma og pappa var snille nok til å låne oss huset! Tusen takk for det!! 🙂 Til tross for at det bare var 9 av 25 som møtte opp så hadde vi en veldig koselig kveld!! 🙂

Bordpynten til selskapet var klar før jeg møtte Eli Synnøve 🙂

Eli Synnøve kom tidlig på lørdagen sånn at vi fikk handle inn mat til kvelden. Midt i matlagingen ringte Maria som var kommet med buss til Heiane. Jeg hentet henne på Shell, det var utrolig merkelig..hadde ikke sett henne på 8 år!! Hun var nesten ugjenkjennelig, men heldigvis var hun like enkel å snakke med som før 🙂

Til velkomst var det champagne og fersken og til middag ble det servert ulike tapasretter: forskjellige salater, asparges med skinke, div. coctailsticks, ost og kjeks, fruktfat, grønnsaksticks, stekt paprika, fylte egg, lefser med spekeskinke og diverse snacks.

Utover kvelden satt vi for det meste og hørte på musikk og mimret om gamledager. Når de andre dro ut utover natten så ble meg og Eli Synnøve igjen for å rydde..det angret jeg ikke på dagen etter 🙂 

Elisabeth, Nils Eivind og Renate 🙂

Beate og Tor 🙂

Eli Synnøve og jeg 🙂

Eli Synnøve, Caroline og Beate 🙂


Caroline, Maria og jeg 🙂 Til tross for labert oppmøte så var det en veldig trivelig kveld og det var kjempekoselig å ha overnattingsbesøk av Eli Synnøve og Maria! Takk for en fin reunion folkens!! 🙂

3 kommentarer
    1. hei lisa.koslige bilder.det var en koslig kveld og jeg er supergla for at vi gjorde det selv om oppmøtet var sykt dårlig. d var såå koslig da alle gikk ut:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg