På jakt med pappa

Forrige fredag var jeg med pappa på “jakt”. Han fikk geværforbud så det ble heldigvis ikke gjort noen skade på noen av dyrene 😉 Vi gikk oppover i fjellet i noen timer og lette etter dyr. Pappa snakket om at han kjente lukten av hjorten, lette etter fotspor og hvor han hadde ligget, jeg må jeg si at jeg ikke var så oppdatert så jeg fulgte nå bare etter 🙂 Etter en lang stund så oppdaget pappa to hjorter i det fjerne..jeg måtte ha kikkert for å se dem så de var langt borte. På grunn av vinden (hjorten kan visstnok lukte oss på lang avstand) så ble det ikke mye hjort å finne denne dagen. Litt skuffende i grunn i og med at det var min første tur på “jakt”. På vei ned igjen var det blitt mørkt og vi oppdaget tre hjorter på bakken nesten ved veien. Disse var mye nærmere og vi så godt både kalven og kolla, så da fikk jeg se hjort allikevel 😉 Så kom mamma og hentet oss og skremte dem vekk…

En liten pause etter en god del gåing 😉

Pappa ute i skog og natur 🙂

Takk for en fin tur pappa!! 😉

2 kommentarer
    1. Du är helt galet Lisa 😀 😀 😀
      I’ve been duck hunting with Toni few times… well actually I just laid down in the boat n sunbathe 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg