17. mai

Gratulerer med dagen folkens!! 🙂 Har hatt en koselig dag til tross for veldig skiftende vær..stod opp altfor tidlig og kom meg i bunaden som jeg hadde fått sydd inn..jippi!! 😉 Gikk med mamma og pappa i tog opp til Langeland skole der jeg møtte Trude, Espen, Thea, Maya og resten av familien 😉

Trude og jeg 🙂

Mitt nydelige og rampete fadderbarn Maya 😉

Thea var litt flau når kameraet kom frem, men fikk sneket til meg et koselig bilde allikevel 🙂

Sammen med mamma og pappa på Langeland skole!

Fredrik klarte til slutt å stå opp og ble med til Leirvik på ettermiddagen! Koselig!! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg