Norway Pub

Hei alle sammen!! Masse har skjedd i det siste så jeg har fått liten tid å gå på internett. Marion og Charleen kom forrige fredag, kjempekoselig å få litt besøk!! Søndagen fikk jeg jobbtilbud på Norway Pub og ettersom det er umulig å finne jobb her nede hvis man ikke snakker russisk så så jeg ikke noen annen utvei enn å takke ja. Jeg måtte begynne en time etter jeg fikk spørsmålet..Cyprus style 🙂

Betingelser:

Arbeidstid 18-02.30 (til 04.30 i høysesong)

Lønn 3,50 euro per time (ca 25 kr)

Overnatting inkludert (vet ikke hvordan den ser ut enda)

Det er en ganske kjedelig jobb ettersom puben ligger utenfor partygata i et roligere strøk og det ikke er så mange som vet om den!! Vi sitter derfor veldig mye og kjeder oss!! Jeg reiste heller ikke til Kypros for å henge med nordmenn, men vi får se hva som skjer fremover! Det beste var at overnatting var inkludert, for det er ikke å oppdrive!! Jeg skal fortsette å lete etter andre jobber, men så langt er det umulig!! Jeg har også prøvd å forhandle meg frem til å begynne klokken 20 i stedet for 18…får se hva de sier til det…

Jeg skal holde dere oppdatert og poste bilder saa fort jeg kan!! Varmen tar seg opp dag for dag…de siste dagene har jeg til og med badet i sjøen!! 🙂 Herlig!!

Nå skal jeg en tur på stranden (de andre sover etter en lang kveld) før jobb!!

Stor klem fra Lisa

2 kommentarer
    1. Så bra at du har funne deg nåke te begynna med då vertfall! Silje seie ho og Jan ska komma innom deg i August 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg