Alkohol for første gang på 6 måneder

Hei alle sammen! Da var det kanskje på tide med en ny oppdatering her nede fra varmen som stadig tar seg opp. Vi har kommet opp i mellom 30 og 35 grader på dagen..fremdeles kaldere enn i fjor, men det kommer seg, og litt under 30 på kvelden. Jeg bruker noen ganger bolero, andre ganger går det greit med kun singlet. Virker som jeg fryser mer enn de fleste…Charleen er alltid varm..

Til tross for at jeg bare fikk en utekveld sammen med Marion før hun dro hjem så hadde vi en veldig koselig uke sammen! Fikk være på stranden om dagen, og så kom hun og Charleen på Norway Pub om kvelden før vi møttes og dro ut etterpå. Så til tross for at vi ikke fikk dra akkurat dit vi ville så ordnet det seg ganske greit uansett.

Torsdag drakk jeg alkohol for første gang siden jeg begynte på Easylife i begynnelsen av januar. Det var ikke like moro eller like godt som jeg husket at det var. Tre vodka cranberry og tre flasker vann…våknet uten stemme og med halsbetennelse dagen etter. Definitivt ikke mer av det! Jeg holder meg til vann fra nå av!! 😉 Kjøpte en badevekt her om dagen som heldigvis kunne konstantere at jeg har klart å holde vekten stabil til tross for sene leggetider, lite trening og mye restaurantmat (har prøvd å velge sunne alternativer så langt det har vært mulig). Håper virkelig det fortsetter sånn!!  

Ellers har hotellrommet blitt veldig ryddig etter at Marion reiste..haha..jeg savner deg allikevel Marion 😉 og jeg har hatt besøk av Sofia fra Nicosia, noe som var veldig hyggelig! Dagene tilbringes nå på stranden sammen med Charleen, før jeg drar på jobb om kvelden.

Jobber sammen med en hyggelig jente som heter Pia på Norway Pub og hver kveld fra 8 til 10 så går vi rundt i byen i de røde t-skjortene våre og reklamerer for baren. Finner på mye sprell da, blant annet piknik på moloen og pariserhjulet på tivoliet der man kan se hele Ayia Napa. Dagens høydepunkt! 😉

Av en eller annen grunn så går det ikke an å laste inn bilder på bloggen i dag!! Irriterende fordi jeg har fått trådløst internett på hotellrommet og har fått bildene inn på pc-en. Skal legge noen av dem på facebook!

Hils alle!! 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg