Ny jobb igjen

Da har Paddys Bar stengt for sesongen så da måtte jeg igjen finne ny jobb. Har begynt å sende CV-er og søke på “skikkelige” jobber i Larnaka, Nicosia og Limassol, men det tar tid og har allerede fått en del avslag så må ha penger og tidsfordriv i mellomtiden.

Hadde to fridager etter at jeg sluttet på Paddys, det var deilig etter en måned uten fri 😉 Så gikk jeg rundt fredag kveld og spurte etter jobber. Fikk flere tilbud. Bar/servitør på Ambassaden, servitør på Pirates, bar på Gray Stone, bar på Valentinos restaurant, servitør på Soho Nattklubb eller bartender på Carwash.

Etter å ha spurt folk jeg kjenner om hva som var det beste valget med hensyn til trivsel og kypriotiske sjefer så falt valget på Carwash. Jeg begynte som bartender der i går. Arbeidstid 1 til 5 og 30 euro for fire timer. Det er den beste lønnen jeg noengang har hatt på Kypros! 😉 I tillegg kjenner jeg flere av de som jobber der og sjefen er super. Ble kastet rett ut i det, fikk min egen bar og ett minutts gjennomgang av hvor ting var før folk begynte å komme. Meny har du ikke så man må lage det folk spør om med de ingrediensene man har. Var en travel kveld, og tiden gikk fort. Eneste som er negativt er at musikken er sinnsykt høy så man har skikkelig dotter i ørene når man kommer ut derfra. Søndager har jeg fri, vet ikke hvordan resten av uken blir, det blir roligere og roligere her så vi får se. Håper jeg har valgt riktig!! Working at the Carwash baby…waowao…;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg