Ny jobb i ny by

Det har vært en travel uke. For å klare å flytte alle tingene og få med meg det jeg trengte å kjøpe så leide jeg bil fra fredag til søndag. Den var ikke så stor så jeg måtte kjøre flere turer for å få med meg alt. Bilder fra flyttingen kommer.

Lørdag hadde jeg min siste dag på Carwash, og det var trist å si farvel til de herlige menneskene som jobbet der. Allikevel var det herlig å flytte til ny leilighet i Larnaka på søndag. Jeg ryddet og vasket ut siste rest av rommet bak gardinen i Ayia Napa og satte meg på bussen mot et nytt og spennende liv i Larnaka søndags formiddag. Frem til i dag har dagene gått med på å pakke ut, møblere og rydde på plass alle tingene i leiligheten. Kommer et eget blogginnlegg om dette når jeg får lastet bildene over på laptopen. Venter på å få Internett i leiligheten så jeg slipper å gå att og frem på nettkafe.

Men den egentlige nyheten er…jeg har fått JOBB!! Marketing coordinator/assistant i et forex firma som heter GKGK Management Solutions. Oppgavene er blant andre markedsundersøkelser, skrive presseomtalelser, lage presentasjoner for manager, opprettholde kundedatabasen ++ Jeg begynner på mandag og er veldig spent! Det er hvertfall en jobb som er utrolig relevant for utdannelsen min! Lønnen er ikke noe å skryte av..1000 euro per måned (minus social insurance)..det er en vanlig kontorlønn her nede..jeg håper jeg klarer meg på det for det er verdifull erfaring!! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg