Flyttesjau

Det var litt av en jobb å flytte alle tingene mine fra Ayia Napa til Larnaka. Jeg hadde med meg 80 kg bagasje når jeg flyttet ned hit, men det har sikkert fordoblet seg etter at jeg har bodd her et halvt år. Merkelig hvordan ting samler seg opp uten at man merker noe særlig til det (før man skal flytte).

Her har jeg begynt pakkingen i Ayia Napa..

Har blitt en del skokjøp gjennom sommeren..

Holder på å pakke..

 

Rommet i Ayia Napa..

Jeg måtte leie bil fordi jeg også hadde en god del ting som måtte kjøpes til den nye leiligheten. Jeg fikk en Opel Corsa så jeg måtte kjøre to ganger for å få med alt fra leiligheten. I tillegg fylte jeg opp en bil med møbler og interiørting handlet på PopLife, en bil med ting og tang fra Ikea, og en bil full i matvarer. Måtte utnytte at jeg hadde bilen, siden de store og billigste supermarkedene ligger litt utenfor sentrum og ca. 30 minutters gange fra leiligheten. Ingen problem å gå dit, men litt verre å bære med seg mange poser tilbake.

Den flinke bilen 🙂

Sånn så den nye leiligheten ut før jeg flyttet masse ting i den..

og sånn så den ut etterpaa…:)

 

Kaos!! 🙂

Fikk også med meg salongbord, et lite bord til enden av sofaen og et nattbord fra en bruktbutikk, og en lenestol som jeg fant utenfor et forlatt hus (den har jeg fått vasket og er kjempefornøyd med).

Heldigvis er det heis opp til den nye leiligheten 🙂

Stolen jeg fant..etter vask av putetrekk og en grundig skur med grønnsåpe er jeg superfornøyd!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg