Flying home for Christmas

Da har jeg fått beskjed om at jeg får en uke fri til jul, og kan reise til Norge!! 🙂 Mamma og pappa er så snille å betale flybilletten hjem for meg, så 21. desember på kvelden flyr jeg fra Larnaka til Bergen 🙂 Gleder meg til å treffe alle sammen igjen!!! Har ikke helt bestemt meg for når jeg drar tilbake enda (må være på jobb igjen mandag 2. januar), men ser ut som tidlig på morgenen 31. desember fra Oslo er det beste alternativet ettersom det ikke er så mange flyavganger til Kypros i den perioden! Det betyr at jeg må reise fra Stord den 30. desember, men får hvertfall feire både julaften og bursdagen min hjemme 🙂  

Jeg håper på å treffe så mange som mulig av dere i denne perioden…så det er bare til å booke meg!! 🙂 Haha…Ingen planer enda!! Håper jeg får jobbe litt på Texaco for å tjene litt ekstra penger i forhold til flyttingen. Gleder meg til å se alle igjen..er det noe gøy som skjer hjemme i julen??!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg