Dance Convention i Nicosia

Nå til helgen skal jeg være med på Kypros sin største dansebegivenhet på Hilton-hotellet i Nicosia. Det kommer mange profesjonelle instruktører fra verden over og det er 34 masterklasser å velge mellom fordelt på lørdag og søndag. Blant annet er det flere timer innen zumba, danseaerobic og dansestep, hip hop, break dance, salsa, merengue, rumba, afro, locking og jazz så dette blir spennende!! 🙂 Timene er fra 9 om morgenen til 21 om kvelden, så jeg kommer sikkert til å bli helt utslitt 🙂 Her skulle jeg hatt Anne Kathrine med meg!! 🙂

Planen er å overnatte hos Sofia og Malaz etter jeg er ferdig på lørdagen så får vi se om vi drar ut eller om jeg er for utslitt 🙂 Kan sikkert ikke gå på mandag…God helg alle sammen!

1 kommentar
    1. Åå da hørtes knall kjekt ut!! her e da åpent hus på heiane på lørdag så då blir da 90 min med Zumba!:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg