Gresk kurs

Forrige torsdag begynte jeg på gresk kurs. Det skal være to ganger per uke, og er nesten privattimer ettersom det bare er meg og en russisk jente i “klassen”. Vi begynte med alfabetet så nå kan jeg uttale alle de greske bokstavene..uten at jeg vet hva ordene betyr 🙂 Det er et vanskelig språk, med en sinnsyk grammatikk så det kommer til å ta tid. Det har for eksempel flere ulike måter å skrive S på..å finne ut hvilken som skal brukes når blir en utfordring!! Så nå er det tilbake til glosepugging akkurat som på ungdomsskolen!! 🙂

Tror dere jeg klarer å lære det til slutt?? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg