Julebasar og tivoli i Nicosia

Jeg har hatt en herlig helg og er helt utslitt i dag 🙂 Kunne godt tenkt meg en ny søndag som føltes som en søndag! 🙂 Lørdag var jeg på svensk julebasar. Der var det lussekatter, gløgg og julestjerner 🙂 Fikk kjøpt meg et par blomster, men klarte å holde meg unna kakene 🙂

I går startet jeg dagen med å bake. Det ble masse sunne brødvarianter til fryseboksen 🙂 Grove valnøttrundstykker, grove foccacia-rundstykker og nøttebrod 🙂 Senere på kvelden ville George ha meg med til Nicosia for å treffe en del av vennene hans. Vi dro på et slags juletivoli med karuseller, matservering og live julemusikk 🙂 Var koselig, men kaldt! Vi avsluttet kvelden med film og matkos i leiligheten 🙂 Godt å ha en armkrok 🙂

Noen andre som har hatt en fin helg? 🙂

3 kommentarer
    1. Hei søte!
      Bra du har kosa deg! Skikkelig stemning på bildene dine ♥
      Krysse fingrane med deg, eg 😉
      Klem!
      PS: Me ska te stord i julo, så då håpe eg me kan sjåast 😀

    2. Midnatt 21 desember Camilla! 🙂 Tusen takk Laila, det hadde vaert superkoselig!! 🙂 Jeg er hjemme fra 22 til 30 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg