Company party

Lørdag var det julefest med jobben på et utested som ligger midt på stranden, Lush. Det var koselig laget til med langbord og pyntet til jul. Vi skulle være der halv ti. Norsk som jeg er så var jeg der cirka på tiden, kvart på ti var vel klokken. Kypros tid er pluss minus to timer så maten ble ikke servert før alle var på plass nærmere halv 12. Det var disket opp med kyllingspyd, tortillas, salat og grønnsaker, brød, pommes frites og alle slags sushi typer, og vi kunne drikke hvor mye vi ville av hva vi ville.

Syns det er litt vanskelig å komme inn på jentene som jobber der, spesielt de fra Litauen og rundt der. Så ble sittende å snakke med kjæresten til den ene sjefen min hele kvelden, hun var kjempekoselig! Jeg følte meg ikke helt i form så når folk begynte å danse og vi gikk fra bordet rundt klokken 1 så dro jeg hjem. Satser på at neste fest blir bedre, og at jeg forhåpentigvis kjenner litt flere folk da..visste jo ikke hvem noen fra første etasje var omtrent..mange nye ansikter..

Disse tre jentene er de eneste fra firmaet som jeg har fått skikkelig kontakt med..Jenny fra Kina, Louise fra Wales og Elsa fra Jordan..koselige jenter 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg