Gratulerer med dagen

Klokken er halv fem og jeg har allerede fått over 100 gratulasjoner på facebook og masse meldinger på telefonen. Det er kjempekoselig at det er så mange som sender fine ord, tusen takk alle sammen 😉

2. juledag hadde jeg en koselig feiring sammen med de fleste av mine nærmeste venner. Veldig kjekt å se alle sammen igjen, og vi hadde en koselig kveld 😉

Herlig gjeng 😉

Nydelige Camilla og Eli med den fine magen 😉

Koser meg med godjentene Monica og Trude 😉

Guttekos..hihi 🙂

Med Espen 🙂

I kveld skal jeg på zumba på Sporttreff med Anne Kathrine som instruktør og så ha kosekveld med Camilla, Elisabeth, Terje og Monica så det blir bra 😉

Jeg avslutter med noen bilder fra julaften hos besto og besten..var en koselig kveld med familen 😉

Fredrik og jeg foran juletreet og alle gavene…

Mamma, besto og jeg 😉

God jul alle sammen…klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg