Fake it till you make it!

I dag stod jeg opp og bestemte meg for å pynte meg skikkelig. Jeg skulle ingenting, men allikevel satte jeg på hair extentions, de høyeste hælene jeg kunne finne og de mest bling bling solbrillene jeg eier. Jeg gikk ut i butikkgaten og følte meg bra! Det er virkelig sant at det finnes ingen bedre terapi enn shopping når man har det litt vanskelig. Og ved å stashe seg opp kan man lure seg selv til å tro at livet er perfekt!! Fake it till you make it!! 😉

Kul? Kanskje ikke, men nok å tro det selv 😉

Fikk til og med en dame til å ta bilde av meg 🙂

Ny kjole ble det også…fikk så mange komplimenter fra damen i butikken at jeg kunne ikke gå fra den 🙂

Fant verdens fineste ankelstøvletter ..men selvfølgelig hadde de bare str 40 igjen..de hadde de i brunt..men jeg trenger svarte…;( Har søkt hele nettet etter dem, men finner bare brune der også…argh!

Jordbær i løsvekt ble det også..noe av det beste med Kypros…nam!! 😉

Alt i alt, en god dag! I kveld skal jeg lage meg fullkornslasagne 😉 God lørdag til alle! klem

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg