Besøk av Marion

Lørdag kveld kom Marion på besøk! Jeg laget fullkornslasagne og vi spiste litt før vi gjorde oss klare til å gå ut mens vi drakk vodka cranberry og skravlet..my å ta igjen! 🙂 Dro ut på Vogue, et herlig sted der vi traff noen jeg jobber med som allerede hadde ordnet et VIP bord så det ble mye gratis drikke…

Marion, meg og Elan, en engelskmann jeg jobber med.

Flere fra kontoret mitt 🙂

Etter en kjempekoselig lørdagskveld fikk vi virkelig kjenne det på søndag. Det er den sløveste dagen jeg har hatt siden jeg flyttet til Larnaca..lå i sengen omtrent hele dagen..til vi klarte å dra oss opp på kvelden og gå ut for å spise noe. Fant en koselig restaurant på strandpromenaden der vi kunne sitte ute under varmelampe og så gikk vi en tur rundt sentrum så jeg kunne vise Marion hvor ting og tang var til hun skulle tilbringe ukedagene alene mens jeg er på jobb..

I går var jeg på jobb, men vi møttes og hadde lunsj på en italiensk restaurant, og på kvelden var vi ute og spiste med Thor Erik, en kompis av Marion som bor og jobber i Limassol. Veldig koselig, og han spanderte til og med maten! Tusen takk Thor Erik!! 🙂

Thor Erik og Marion 🙂

Nå er jeg på jobb igjen..så får vi se hva kvelden bringer..veldig kjekt med besøk!! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg