Mine Golden Globe favoritter

Høydepunktet med Golden Globe og Oscar utdelingene er alltid hvilke kjoler kjendisene har på seg. I år var dette mine favoritter:

Jessica Biel i en nydelig Elie Saab kreasjon…drømmer om denne kjolen selv 🙂

Kate Beckinsale var fantastisk i denne Roberto Cavalli utgaven..

Jeg er ingen fan av Angelina Jolie..men silkekjolen med røde detaljer fra Valentino var en hit!

Den siste av mine favoritter var Gucci kjolen til Salma Hayek..utrolig bra passform for henne 🙂

Så til slutt måtte jeg bare ta med Sarah Michelle Gellar..som kveldens verste kjole for min del. Jeg elsker Monique Llhullier, men dette er ikke den fineste jeg har sett. 

Hvilke kjoler var deres favoritter fra kvelden?

5 kommentarer
    1. hadde mange favoritter men kate beckinsale var flott:-))Hehe..d første jeg tenkte da jeg såg intervjuet med sara michelle gellar var: BATIKK..haha..ikke særlig,men det var ungen hennes på 2 år som hadde valgt den ut også da…sier hun ivertfall.hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg