Tusen takk!

Tusen takk til alle som kommenterer på bloggen min! Jeg sier det altfor sjelden, men jeg setter VELDIG STOR PRIS på dere!! 🙂 Dere gjør at det er kjekt å blogge! Jeg oppdaget akkurat flere kommentarer jeg ikke har sett enda. Trodde jeg fikk det på mail hver gang noen kommenterte, men ser ut som det bare er av og til så jeg skal begynne å følge bedre med 🙂

Skriv gjerne navn når dere kommenterer (og link til blogg eller side hvis dere har det) så jeg vet hvem dere er!! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellers så har Marion akkurat reist og er på vei tilbake til Norge. Jeg holder på å rydde og vaske i leiligheten og har planer om en tur ut for å møte en venninne litt senere i kveld 🙂 Har hatt en kjempekoselig uke med Marion og det har blitt mye uteliv! Takk for besøket Marion!! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ønsker alle sammen en super lørdagskveld!! I morgen kommer det etterlengtede innlegget om min opplevelse av å gå ned i vekt med Easylife, og det blir langt! Stay tuned! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg