Helvetesuka overstått

Da var jeg endelig ferdig med første uke uten mat. Det har vært en hard uke. Jeg har vært så svimmel og slapp at jeg klarte bare tre dager på trening denne uken. Jeg er mest sulten imellom “frokosten” og lunsjen”, utover dagen går det bedre og bedre. Problemet er helgene, da er det ekstra vanskelig. Spesielt søndagen da jeg for det meste sitter inne og jobber med gresk eller ser film (tennis akkurat nå) hele dagen. Man har såååå lyst på noe, spesielt tyggis!! Det savner jeg aller mest! Og granateple!!

Lørdag var det nydelig vær i Larnaka så da hadde jeg “lunsj” shaken min i solen på trappen utenfor treningssenteret 🙂 Helt utslitt og svett etter 5 km på mølla og en liten styrkerunde. Satser på energien øker neste uke!

Resultatet er bra, har gått ned over 2 kg på en uke. Det er nok bare vann, men det er jo alltid sånn i starten. Jeg tviler på at jeg får så bra resultat den neste uken, men håper det fortsetter fremover hvertfall. Jeg er skikkelig misfornøyd med kroppen min om dagen. Ingenting ser bra ut på så det blir mye bruk av oversized gensere!

Starter neste uke med “godt” mot i morgen! Oppdateringer kommer!! 🙂

3 kommentarer
    1. Lisa, du er jo KJEMPEFIN!!
      Hadde jeg bare hatt sånn fin mage og så spreke ben som du… DA hadde jeg vært glad! 😀 Når jeg er 100% ferdig med ammingen har jeg lyst til å prøve shake selv.. Men spørs om jeg klarer KUN shake.. Det er hadt når man skal lage middag til resten av familien.. Hehe!
      Klem på deg! ♥

    2. Haha jeg har IKKE en fin mage Laila! HATER den!! Null definisjon! Og du har født 2 barn, den unnskyldningen har ikke jeg!! 🙂 Jeg vet hva du mener med hardt foran familien..jeg så mamma og pappa spise fleskepannekaker og andre gode middager mens jeg satt der med shaken min..men alt er gjennomførbart om du virkelig vil!! Men uansett så trenger du jo ikke erstatte alle måltid. Hvis du begynner med 4 shaker og vanlig middagsmåltid (bare mindre porsjoner og følge tallerkenmodellen) så får du nok et veldig bra resultat på kort tid!! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg