Lunsj i Larnaca

Lørdag var Marions siste dag på besøk hos meg og da måtte vi ut og spise lunsj før hun dro. Siden jeg var ganske sliten fra kvelden før så orket jeg ikke å pynte meg så veldig. Det ble en blå og hvitstripete lingenser oppi et blått skjørt. Begge fra Stradivarius. Jeg valgte flate marineblå støvletter for beina var såre etter kvelden før..kjøpt i Ayia Napa.

Så straks litt bedre ut med en fin kåpe utenpå 🙂 Den er fra en utsalgsbutikk her i Larnaca som jeg elsker. Veske fra Debenhams.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg