Forloverkjolen klar

Jeg har fått den ære av å være forlover for Trude når hun gifter seg med Espen 7. april i år 🙂 Har lurt lenge på hva jeg skal gå med ettersom kjolen jeg kjøpte i fjor sommer er blitt for liten. Var rundt og kikket i helgen i diverse kjolebutikker i Larnaca og fant den perfekte som jeg ikke klarte å gå fra. Og det verste av alt: den er GRÅ! En av de få fargene jeg ikke bruker..så jeg må grille meg i solarium når jeg kommer hjem til bryllupet for ikke å bli helt grå 🙂 Kjolen er i 100% silke, utført i et slags korsettliv med sølv og strassdetaljer som et belte rundt livet. Det er en litt mørkere gråfarge enn det ser ut som på bildene. Klarte også å finne sko i akkurat samme farge 🙂

Hva tror dere?? 🙂 og viktigste av alt…Trude hva syns du??? 🙂

 

8 kommentarer
    1. Kjempefin kjole!
      Ble lettet når jeg leste den var grå, for den så veldig hvit ut.. Og det hadde ikke jeg villet at min forlover skulle ha iallfall… 🙂
      Du bleik? Særlig :p

    2. It looks fantastic on you honey! It’s like made for you. First I thought that it was white n without reading the text I was wandering what you are doing with a “wedding dress” on… 😀 It really looks nice on you! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg