Superwoman

Jeg har en venninne som jeg studerte med ved BI Bergen som heter Silje. Hun er ett av de mest inspirerende og tøffeste menneskene jeg kjenner. Hun var en del av “gjengen” vår når vi studerte, og til tross for at jeg ikke treffer henne så ofte nå som da så føler jeg at vi bare blir bedre og bedre venner. Gleder meg til Trondheimstur når jeg kommer hjem 🙂 Og så håper jeg å få til en BI reunion til sommeren..altfor lenge siden nå! Beskrivelsen av superwoman passer perfekt til Silje. Hun sjonglerer jobb, baby, trening og sosialt liv på en perfekt måte og ser i tillegg strålende bra ut!! 🙂

Her er jeg, Silje og og en annen god Silje under BI Reunion i Trondheim i 2009…vi må definitivt ta et nytt bilde snart Silje (og Silje)! 🙂

Silje gikk grunderskolen og fikk ideen om å starte sin egen nettbutikk med å produsere treningsvideoer til hjemmebruk for salg. Dette utviklet hun videre til noe som er blitt Norges beste nettbutikk for treningsklær, GetInspired, hvor hun selger klær fra kjente kvalitetsmerker som blant andre Røhnisch, Casall og Craft. Ta en tur innom og kikk! Jeg lover at dere kommer til å lyst på noe! Jeg ser til stadighet folk som blogger om produktene til nettbutikken og er strålende fornøyde. En av Norges mest sporty bloggere, Fotballfrue, trener nesten bare i klær derfra og blogger stadig vekk om de flotte produktene fra nettbutikken.

I tillegg til fulltidsjobb og mer med nettbutikken så har Silje akkurat fått en nydelig liten datter! Har sett masse bilder, og hun er kjempeskjønn 🙂 Silje er derimot ingen hjemmeværende mamma..hun får med seg innkjøpsmesser, skriver blogginnlegg, reiser på ferier og ikke minst, opprettholder det sosiale livet sitt!! Jeg er utrolig imponert over alt hun får til, hun er en stor inspirasjon i hverdagen og det er så herlig å se at det går an å være en fantastisk mamma og samtidig nyte alt det livet har å by på av materielle og sosiale goder! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg