Paris Haute Couture Fall 2012

To ganger i året er det haute couture moteuke i Paris for noen av verdens største designere. Haute couture er det ypperste av det ypperste i moteindustrien og ligger ofte i en prisklasse som bare få personer i verden har råd til å betale for. 200 000 kroner for en kjole er ikke uvanlig. Det er skreddersøm og syerskene bruker ofte opp mot 1000 timer per plagg. Jeg elsker å se på couture kolleksjonene og drømme meg bort. Denne gangen var det Versace som imponerte meg mest..med en fantastisk kolleksjon! Tror nesten jeg må vise dere hele kolleksjonen ved en senere anledning 🙂

Nydelig gudinnekjole fra Versace..absolutely love it!

Chanel skuffer aldri..elsker denne versjonen av den klassiske Chanel-drakten!

Motehuset Dior var lett å kjenne igjen og kolleksjonen minnet mye om New Look kolleksjonen til Christian Dior fra 1947 med vide skjørt i ankellengde:)

Elie Saab viste noen nydelige utgaver av den lange kjolen 🙂

Likte denne spesielle kreasjonen til Giambattista Valli.

Giorgio Armani holdt den klassiske stilen, i litt dype og mørke farger.

Givenchy er vanligvis veldig spesielle i stilen, men dette synes jeg var stilfullt 🙂

Valentino skuffet skikkelig i år! Det er virkelig ikke det samme etter at Mr. Garavani pensjonerte seg! I want him back!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg