Mitt første måltid på 50 dager

Så ikke dette godt ut dere? Etter 50 dager uten “mat” smakte det i dag fortreffelig med en stor salat av Kypros sine beste råvarer og grovt solsikkerundstykke med ost! Nam, med stor N!! 🙂

Salaten bestod av rødkål, spinat, grønt eple, jordbær og granatepler! Det var himmelsk, og jeg har ikke vært så mett på evigheter! Haha! Ellers har jeg hatt en magisk dag i dag..værgudene slo til igjen med strålende sol og 24 grader. Jeg møtte Kyriaki på Starbucks i Nicosia og vi satt ute i t-skjorte en periode! Sick! 🙂 Har kjøpt meg noen fargede jeans fra Topshop og Zara..solen fortsetter å inspirere til investeringer i de nye favorittonene mine..oransje, korall, sitrongult og mint..:)

Nå skal jeg bake litt før jeg skal treffe en veninne ute i kveld 🙂 Ønsker alle sammen en fantastisk lørdag!

 

2 kommentarer
    1. Nam nam, såg veldig godt ut. Sånn salat vil jeg ha når jeg kommer på besøk til deg:-)og smake på rundstykkene også:-)Blir vel stappmett i kveld jeg som skal på vinklubb………. ha en fin lørdagskveld med bakikngen din……:-) klem

    2. Jeg er stappmett! Har bakt 5 sorter i kveld og smakt på alle deigene underveis så har kjempevondt i magen! Huff..har sikkert lagt på meg 3 kg i morgen! Gruer meg!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg