Klar for besøk

Måtte bare vise dere den fantastiske hortensiaen min!! 🙂 Vet dere hva jeg har gjort denne helgen? Utenom å være i Nicosia, på kafebesøk, ute på lørdag og på shopping? Jeg har bakt og bakt og bakt og bakt enda litt mer 🙂 Nå er frysen stappfull i både sunne og usunne godsaker til meg og ikke minst, til mamma og Fredrik som kommer på besøk 24. mars! Gleder meg ihjel til å vise de leiligheten og den fantastiske byen min! Og da er det jo kjekt at de kan få litt gode frokoster og lunsjer når de kommer 🙂 Nedenfor er det jeg har bakt i helgen. Hvis noen ønsker oppskrift på noe så er det bare til å hyle ut 🙂

Grove rundtstykker med soltørket tomat, ost og solsikkekjerner. Helt alvorlig det beste jeg har smakt i hele mitt liv!!

Grovt paprikabrød..har ikke fått smakt på de enda..blir spennende 🙂

Grøve nøtterundstykker..med hasselnøtter og valnøtter..har ikke smakt de enda.

Hveteboller til Fredrik..ligger og frysen og venter..:)

Grove rundstykker med gresskarkjerner..har ikke fått smake de heller….

Grovt brytebrød med solsikkekjerner ligger klart i frysen til mamma kommer 🙂

Sammen med enkle solsikkekjernerundstykker..gleder meg til å smake på de 🙂

Ostehorn til Fredrik!

 

Ekstra grove horn med valmuefrø og sesamfrø..

Skillingsboller til Fredrik…hadde ikke mer vanlig sukker igjen så har brukt sukkerfritt..spørs om de er søte nok 🙂

Grove pestohorn!

Ekstra grove horn med verdens beste pepperost på toppen..har stor tro på disse!

Og til slutt..ekstra grove snurrer med paprikakremost og friske urter 🙂

 

 

6 kommentarer
    1. Her var det mye som såg utrolig godt ut – klarer vi å spise alt dette….:-)
      Gleder meg til å smake – det må bli mange måltider hjemme, ellers må vi ta med niste når vi skal ut å se oss om….hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg