I love Napa

Min kjære gode Maria kom tilbake til Ayia Napa fra Bulgaria fredag kveld. Da måtte jeg jo såklart besøke henne 🙂 Hun var en av mine aller beste veninner i fjor sommer, vi jobbet sammen på Carwash og hadde mye kontakt når hun var i Bulgaria i vinter. Nå er hun tilbake og klar for ny sesong på Carwash. Var utrolig koselig å treffe alle sammen igjen og en kjempeherlig helg! Kjenner misunnelsen er stor for de heldige som skal tilbringe sommeren der 😉 Jeg kom tidlig og vi gikk en tur og kikket litt i butikker (Larnaca er definitivt bedre for shopping) før vi spiste på Pizza Hut! Tror dere det var godt eller? Jeg hadde den minste margerita pizzaen og salat til! Første pizzaen i 2012! Nam!! Så dro vi tilbake til leiligheten til Maria og satt og bablet der i flere timer før vi gjorde oss klar for å gå ut.

Vi var en tur på Aloft, en bar som bare er åpen om vinteren, der skjønne Natalia jobber 🙂 Måtte jo innom og hilse på! Her sammen med Maria x 3 og en veninne av kjæresten til en av Mariaene som jeg ikke klarte å si navnet på 🙂 Gode venner fra i fjor sommer! Good times 🙂

Det var jo såklart obligatorisk med en tur på Carwash! Kjempekoselig å treffe igjen Anthony, Deon, Savvas, Ali og resten av Carwash familien som var på plass og klare for en ny sesong! 1 april åpner de..går akkurat glipp av det! Fikk forresten 3 jobbtilbud i løpet av en kveld i Ayia Napa, skulle gjerne tilbrakt sommeren på Carwsh!! 🙂

I dag skinte solen igjen så det ble en tur på kafe og så en ny gåtur før jeg tok bussen tilbake!

Trist å si ha det til Maria!! Jeg vil ikke tilbake til Norge 🙁 Alt i alt en super helg med en kjempegod veninne og mange klemmer og glade gjensyn 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg