Kjøpt leilighet på Stord (uten å se den)!

Herlighet dere! Nå er det virkelig! Jeg skal FLYTTE til Stord! I dag har jeg til og med “kjøpt” leilighet! Uten å se den en gang! Hvor sykt er ikke det? Noen får familiemedlemmer til å handle matvarer for seg, mens jeg ber dem kjøpe leilighet! Mamma og pappa har hjulpet meg ekstremt mye i forbindelse med flyttingen tilbake til Norge. I tillegg til alt styret rundt den nye jobben har de vært på visning, i banken og ordnet lån og vært med på budbunde på leiligheten.

Eneste jeg har sett av leiligheten er bildene jeg poster her på bloggen. Haha..men impuls har jo alltid vært mellomnavnet mitt så det er vel kanskje ikke så overraskende. Nå håper jeg VIRKELIG at kontrakten går i orden med den nye jobben så jeg kan fortelle dere hva det er jeg skal gjøre! Alt er så ekstremt mye arbeid og tar såååå mye tid, jeg blir GAL!! Leiligheten overtar jeg 2. mai. Den ligger på Stølen, ikke så langt unna Skotteberg der jeg bodde i et hus med to venninner når jeg var 19. Leiligheten er lys og nyoppusset, ligger i toppen av bygget, har matbutikk 1 minutt unna og gåavstand til Leirvik. Jeg vil jo så gjerne bo i Hamnegata, men prisene der er akkurat doble av det jeg (eller banken foreløpig) betalte så det hadde jo ikke vært aktuelt uansett. Krysser fingrene for at jeg blir fornøyd med denne!

Stuen er i ett med kjøkkenet. Er ikke overbegeistret for trefargen på skapdørene så de blir nok malt hvite til tross for at de er helt nye..får se hva jeg syns når jeg ser det.

Møblene følger heldigvis ikke med, blir nok en helt annen stil hos meg..jeg liker lyst og shabby/rustikk 🙂

Store vinduer og mye lys i stuen, det liker vi!

Soverommet ser jo helt greit ut, må bare male noen lister. Angst for trefarge!

Jeg trenger garantert mer skapplass så vi får se hvordan vi kan løse det.

Gangen..det grønne skal vekk!

Badet er det jeg liker MINST ved leiligheten..tenker å male vinduslister, legge fliser på gulvet og få en fin liten badeinnredning på sikt. Det er heldigvis varme i gulvet!

Med litt pussing og hvitmaling og en koselig benk eller to stoler og kafebord tror jeg terassen kan bli koselig 🙂

Tusen takk for hjelpen til mamma og pappa for alt dere gjør for meg. Jeg skal invitere dere på en treretters middag når jeg er kommet i orden i jobben og leiligheten! 🙂

Leiligheten er ikke sånn veldig stor, ca. 50 kvadrat med 1 soverom i tillegg til kjøkken og stue. Satser på at jeg kommer til å trives der, og håper at jeg får masse besøk!! Hva tror dere? 😉

7 kommentarer
    1. Syntes leiligheten ser kjempe fin ut jeg ,Lisa! Etter din touch blir det nok kjempe bra 🙂
      Du er sprek som kaster deg ut i det!

    2. It looks really nice and spacious! I’m dreaming of my own place as well but prices are grazy here. I’m sure it’s not cheap in Norway either… This was really good news! I’m happy for you. I wanna pop in to see it when you first get there yourself and settle a bit! 🙂 Congratulations Lisa!

    3. Thanks Mari Annika! Its not cheap anywhere, but the rent will actually be cheaper for me now than if I were to rent something because the prices are SICK for renting! And I will be paying to myself! You are welcome anytime!! Looks like Im gonna miss your wedding though..sorry about that 🙁

    4. Gratulerer så mye med boligkjøp! Er ikke bare, bare i dagens marked 🙂 Synes leiligheten ser koselig ut jeg, og at det er relativt lite som må ordnes.
      Håper du blir fornøyd med krypinnet ditt! Toroms holder jo når man er én 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg