Last day in Cyprus

I dag er dagen jeg har gruet meg til lenge. Koffertene er pakket, eskene er sendt avgårde fra postkontoret, leiligheten er tømt og jeg er på vei til å forlate både møbler, pynteting, vær, venner og steder jeg elsker. Det er lenge siden jeg har vært så trist over noe…har sovet ekstremt dårlig i natt. Mamma og Fredrik er på besøk og til tross for matforgiftning så har vi hatt en kjempekoselig uke med solskinn, shopping, sightseeing og “god mat” 😉 Eneste jeg skulle ønske er at jeg kunne bli igjen når de reiser hjem i ettermiddag….

I går gikk jeg med skinnskjørt fra Zara, singlet fra Debenhams, jakke fra Bershka, sko fra Shoebox, veske fra Carpisa, tilbehør fra Accessories.

Søndag er jeg på Stord….aaaahhhhh..!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg