Oppussing B.Young

Oppussingsarbeidet på B.Young er i full gang! Mye maling og snekring! Mamma, pappa og Fredrik har vært helt fantastiske og stått på og jobbet og jobbet når jeg har brukt tiden på å ligge strak ut i sengen. Har også fått god hjelp fra snille naboer, og selvfølgelig de kjekke ansattjentene mine 😉

Bygging av nye prøverom.

Nye varer som har ankommet…

Gulvet måtte beskyttes for maling 😉

Silje teiper skinnene før veggen skal males.

Maling av trehvite skap..her gjorde Oddrun en fantastisk jobb etter at jeg hadde grunnet..tusen takk! 😉

På innsiden av bordet og male litt..

Godt humør! 😉

Utstillingsmodellene Pål og Dagfinn 🙂

Inger Kristine og Silje gjorde en super malejobb! 😉

Mestersnekkeren!! Dette hadde aldri gått bra uten pappa..han har vært fantastisk!! 😉

Prøveromsmaling..

God plass i prøverommet 😉

Tusen takk for god hjelp til alle som har vært med! Satser på å få åpnet butikken torsdag 12. april! Nå skal jeg få kontroll på varene 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. Gratulerer såå mye lisa med butikk og d hele.for en familie du har.sånne vokser ikke på trær.så du er veldig heldig.fantastisk gjeng.gleder meg til å se butikken og ikke minst se deg min kjære.dette blir braaa:):)

    2. Ser kjempeflott ut! Glede meg til å komme å sjå (og shoppe) neste gang eg skal heim:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg