Eventyrbryllupet

Jeg fikk den store æren av å være forlover for Trude som giftet seg med Espen på påskeaften 7. april. Jeg ble dessverre syk noen dager før dagen, men jeg håper jeg klarte å oppfylle mine plikter på en måte som gjorde at hun ble fornøyd med dagen 🙂 Her er hun i frisørstolen på bryllupsdagen 🙂 

Brudepar og forlovere på plass i kirken..

Her skjer det! 🙂

Et nydelig par!! Litt kjolefiksing måtte til 🙂

Just married! 🙂

Maya og Thea var superskjønne i like kjoler og kåper 🙂

Fornøyde og fine 🙂

Renate og jeg 🙂 Hun ble dessverre syk og klarte ikke å bli med i bryllupet 🙁

Den flotte bilen!

Brudebuketten som jeg laget 🙂

Nydelige Trude og de skjønne jentene 🙂

The bride and the maid of honor 🙂

Again! 🙂

Opp på stolen!

Trude fikk flere til å gråte med den rørende talen sin til Espen..blant andre meg..

Kransekaken skal skjæres!

3 ringer…?? 🙂

Forloverne på festen!

Dans før brudevalsen…

Brudevalsen!

Den imponerende kaken som mammaen til Trude hadde bakt!

Skjæring av kaken var det siste jeg fikk med meg før jeg måtte gå hjem. Da var stemmen borte og feberen på full vei tilbake etter at effekten av tablettene rant ut. Jeg hadde en kjempefin dag med brudeparet, og det var veldig koselig å få ta en så stor del i den viktige dagen deres!! Gratulerer så mye med overstått bryllup Trude og Espen! Dere var nydelige, og jeg er stolt forlover 🙂 klem

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg