Motekonsulent

I dag fikk jeg eksamen tilbake, litt skuffet over at jeg ikke fikk noe karakter, hater bestått/ikke bestått for det betyr jo at det man har gjort kan være en A eller en E. Det var en annen lærer enn hun jeg har hatt gjennom kursene så skulle vurdere eksamen så jeg var litt usikker på om hun kom til å like arbeidet mitt, men jeg fikk god tilbakemelding så jeg håper det hadde vært nok til en A!! 🙂 Nå kan jeg endelig kalle meg selv MOTEKONSULENT!! 🙂

Tilbakemeldingen jeg fikk fra lærer var:

 

Hei Lisa.

Du leverer svært godt gjennomarbeidet her, GRATULERER med bestått eksamen, med GLANS !!

Du velger et bra baseantrekk for videre styling, det kan lett forandres med valg av tilbehør og ekstra plagg.

De tre stilene du har valgt kommer meget godt fram gjennom valg av tilbehør, farger, detaljer og ekstra plagg.

Du beskriver de valgte stilene meget bra også, det er tydelig at du har satt deg godt inn i dette, og kan definere stilene gjennom deres respektive særtrekk når det gjelder farger, nøkkelplagg, tilbehør og materialer, flott!

Supre bilder fra magasiner og nett understreker teksten din meget godt.

Du velger videre å vise en full garderobe innen den klassiske stilen, her gjør du en super jobb!

Det framstår som en komplett garderobe med en sterk rød tråd, og dermed mange fine kombinasjonsmuligheter.

Du begrunner valgene dine godt, det viser at du har tenkt godt gjennom hvorfor du ønsker de enkelte plaggene som en del av garderoben. Dette er en flott garderobe som inneholder alt man trenger og mer til !

 Der er også en enkel garderobe for kunden å bygge videre på, og komplimentere etter sesong, bra.

 

Takk for meg og lykke til videre, bruk kunnskapene dine godt i framtiden!

Rakel

10 kommentarer

Siste innlegg