Første treningsøkt etter ferien

Åh det var hardt, men vanvittig deilig etterpå! Jeg løp i 30 minutter på møllen, det ble 5,35 km. Vanligvis klarer jeg 6 km på 30 min så jeg henger litt etter, men håper at jeg klarer å ta det inn igjen etter hvert. Energinivået er på bunn om dagen..fikk en skikkelig knekk av å komme hjem fra Kypros til drittvær og dobbeltjobbing. Har ikke klart å trene hele uken..har bare gått og lagt meg etter jobb. Håper det kommer seg…10 august har jeg siste dag på Kværner og det skal bli godt å ha en jobb å forholde seg til! Var alene på treningssenteret så jeg er tydeligvis ikke den eneste sløvingen på øyen 🙂

God lørdag alle sammen 🙂

4 kommentarer
    1. lineinspirasjon: Huff jeg føler meg ikke i spesielt god form om dagen. Mangler energi og inspirasjon til å trene! Forferdelig, håper det kommer tilbake snart!

    2. Tenk på den gode følelsen du sitter igjen med etterpå, og tenk på hvor mye overskudd treningen gir deg til alle andre gjøremål! I tillegg så synest jeg at når jeg spiser bra mat og ikke minst nok så kommer treningen som en naturlig del av denne livsstilen (lett for meg som er idrettslærer å tenke sånn).

    3. lineinspirasjon: Takk for det, skal prøve å tenke på det, for du har helt rett i at man får mer overskudd av å trene! Du er jo superflink! Skulle hatt deg litt nærmere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg