Korte negler for første gang på 12 år!

Jeg fikk et SYKT innfall på søndag og klippet av meg alle neglene! Har ikke hatt det siden sommeren 2000 før jeg dro til USA og fikk lagt akrylnegler for første gang. Jeg ANGRET jo selvfølgelig i samme sekund som jeg hadde gjort det. Har dere sett noe styggere?! 🙂 Herregud…og ikke bare det..det var forferdelig vondt..og jeg var helt HJELPELØS..kunne ikke dusje engang for det var umulig å vaske håret…så jeg måtte bruke resten av søndagen på å få dem lange igjen…

Fantastisk deilig å være tilbake!! 🙂 Short nails aint for me!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg