Wine and wifi

Nå sitter jeg 10 668 meter over bakken i en fart på 787 km/t på vei hjem til Kypros 🙂 Følelsen av å ta av og fly vekk fra Norge i dag var ubeskrivelig. Skulle ønske det var for godt denne gang. Sitter og rister godt her..masse turbulens..men jammen fint med wifi på flyet! Tenkte jeg kunne vise antrekket jeg hadde på meg i går samtidig. Har fått dilla på den vinrøde fargen som er over alt denne høsten! Kombinert med coatet svart jeans og gøy flagg clutch fra B.Young.

Ellers må jeg fortelle dere om turen min fra Stord i dag. Det er så TRIST å bo på Stord. For å komme meg tidsnok til å rekke flyet så måtte jeg reise med båten fra Leirvik kl. 10. Den tok 2.5 timer og jeg var så heldig å få en gammel mann ved siden av meg som glodde på meg HELE turen..fikk nakkesleng av å se ut vinduet hele turen..haha..turen kostet også nærmere 600 kr en vei! Det er faktisk billigere å fly tur retur Kypros enn å reise fra Stord til Sola. Hvor sykt er ikke det? Når jeg kom til fiskepiren i Stavanger så måtte jeg slepe 30 kg bagasje helt opp til byterminalen for å ta flybussen. Det tok over 20 minutter..kan ikke huske at det har vært så langt før! På flybussen fikk jeg god plass…i 5 minutter…da kom hele ONS og skulle okkupere bussen. Jeg fikk en STOR dame ved siden av meg..hun valgte å sitte oppå meg så jeg hadde bare en hånd fri. Men det var heldigvis bare 25 minutt. Så var det Sola da. Kaos, kaos, kaos. Ble tvunget til å stå i Mallorca køen i 30 min før jeg selv fant ut at det måtte være feil og gikk utav. Det var folk, kofferter, unger, ting over alt. HATE! Klarte å sjekke inn selv etter 20 min i den køen..og fikk droppet av bagasjen. Gotta love self drop..den oppdager ikke overvekt! 🙂 En time i sikkerhetskø sammen med businessfolk..og så var jeg gjennom! Nå har jeg fått verdens største masekopp av en 3-4 år gammel Stavanger-jente ved siden av meg. Blir ny nakkesleng for jeg må igjen stirre ut vinduet resten av turen for at hun ikke skal begynne å snakke til meg…da er løpet kjørt. Gotta love the ipod! Gleder meg til de 32 gradene som er lovet når jeg lander 21.30 norsk tid i kveld 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg