Update

Tenkte jeg skulle sende dere en liten update fra mitt lille paradis 🙂 Det er en berg-og-dalbane følelse å være tilbake..det kiler i magen, there is nowhere like home, og jeg føler virkelig at jeg er hjemme igjen. Har vært her to dager nå, begge selvfølgelig tilbragt på min elskede strand Grecian Bay. Kjekt å treffe alle beach gutta igjen..fikk en varm velkomst med gratis solseng og vannmelon første dagen! Haha 🙂 I går var jeg alene på stranden, i dag joinet Elsa meg fra Larnaca. Hygge 🙂

Hotellet jeg bor på er helt greit, litt mange irriterende israelere her eneste, men jeg ignorerer dem og da tror jeg det skal gå greit. Leiligheten er kjempestor med flere rom og stor stue med to sofabenker så jeg kunne gjerne hatt besøk! Som dere ser så har jeg fått kjolene på plass i skapet 🙂

Soverommet…ikke spesielt vakkert, men reint og helt greit! Her bor meg og Skybert! 🙂

I går tok jeg på meg leopardkjolen fra B.Young (Sisters Point) og gikk ut for å treffe en veninne på Senior Frogs.

Utrolig nok så kom hun også i leopardkjole i akkurat samme farger..er det mulig?! Skulle tro det var planlagt 🙂

Hadde en koselig kveld på Senior Frogs og Carwash 🙂 I kveld skal jeg tilbringe en rolig kveld med min kjære Maria og legge meg tidlig så jeg er klar for langdag på stranden i morgen 🙂 Its good to be home!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg