Sunn ferie

Her kommer en ny update fra Kypros 🙂 Søndag hadde jeg rolig og alkoholfri kveld med Maria og Ivelina..vi var innom Velvet Lips, men foruten hver vår strawberry daiquiri shot som vi fikk hos bartenderen så drakk vi bare vann 🙂 La meg i 2 tiden og var klar for stranden tidlig mandag morgen. Syns jeg hadde fått så lite farge i helgen så jeg kjørte på med 8 timer uten solkremen..da kom hvertfall fargen frem..haha 🙂

Kjempegode strawberry daiquiri shots!

Flammemannen var i full fyr! 🙂

Mandag var planen at jeg skulle ut en liten tur, så jeg pyntet meg med paljettkjolen fra Sisters Point. Ble en ny tur på Velvet med Maria før hun begynte på jobb. Satt litt lenger med sikkerhetsvakten Max fra Carwash og tok en drink på Senior Frogs før jeg dro hjem og la meg. George sin bursdag. Mange rare følelser denne dagen.

Med Maria og Max på Velvet 🙂

Her er jeg på stranden i dag…været begynner å ta seg opp og det liker jeg. Den ene dagen var det nede i 24-25 grader på kvelden og det var litt småkjølig syns jeg! Nå er klokken fem over elleve og det er 29 grader så det er bedre! Og det var 38 grader på dagen i dag så det var fint på stranden..beach boysa klagde…

Jeg har fått tak i FANTASTISKE granatepler på fruktmarkedet nedi gata her..jeg er i EKSTASE..middagen er reddet hver dag!! 🙂

Foreløpig har dette vært en SINNSYKT billig og “sunn” ferie…jeg har meldt meg inn på treningssenteret (han som jobber der kjente meg igjen fra jeg trente der i hele fjor sommer og ga meg tillatelse til å trene der gratis i to uker). I går hadde jeg en tøff 70 miutters økt med BodyCombat…en slags aerobic boksetime med høy intensitet..og i dag har jeg vært på en 90 minutters BodyAttack time..helt forferdelig..jeg var desidert den som var i dårligst form i hele rommet…skulle hatt den timen på Stord..da hadde hele øyen kunnet løpe opp Kilimanjaro etter noen få måneder!!

Får også stort sett gratis drikke eller staff price hvis jeg går på Senior Frogs eller Velvet Lips..gratis inngang på nattklubber..gratis solseng noen dager..så det har virkelig vært en billig ferie! Jeg går jo ikke ut og spiser for det gidder jeg ikke alene..så det blir et eller annet til under 5 euro på rommet..stort sett salat i en eller annen form..og så går det vel unna en 10 vannflasker til dagen…:)

Skulle ønske jeg kunne bli her å komme i toppform..det er virkelig så mye enklere å gjennomføre det her enn i Norge! Frukt og grønnsaksmarkedene bugner..treningstimene er sinnsykt intense…personlig trener er gratis..og maten er så mye bedre og lettere…i love it!

 

2 kommentarer
    1. En ferie som bare MÅ lade energilagrene dine! Har bare trent ute på Kypros, men vil garantert teste ut et studio om jeg reiser tilbake. Men du er CRAZY, en hel dag uten solkrem? Da hadde jeg havna på sykehus for brannskader…

    2. lineinspirasjon: haha ja jeg ble litt rød..men det går fint..er fint nå..trenger litt farge! Jeg kan ikke garantere samme kvalitet på alle treningsstudio men timene til Sara på New Famagusta Gym er sinnsyke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg