Good times

Hei dere! Nå har jeg vært her i 6 dager allerede! Fargen begynner endelig å komme tilbake..det er godt og varmt om dagene..nesten oppi 40 grader..jeg nyter hvert sekund av det. Har vært flink å trene..hadde min fjerde treningsøkt i dag! Deilig! Har så mye mer energi her..helt utrolig..vet ikke hvor det kommer fra! Kanskje det er granateplene 🙂 I går kveld var jeg ute med Tikis, som dere ser på bildet over. Han er en kompis som jeg har kjent siden 2005. Veldig koselig..ble både velvet og Carwash før jeg kom meg i seng i går 🙂

I dag var Maria (1) med meg på stranden til hun måtte på jobb klokken 3..da kom Maria (2) og overtok skiftet..haha 🙂 Kjekt med selskap hele dagen! Avsluttet med en stor iskrem og browniedessert før jeg løp på trening. Nå har jeg dusjet og fått unna litt jobb så nå skal jeg straks gjøre meg klar for å treffe Maria (1) som endelig har en frikveld fra Carwash 🙂

Maria (2) 🙂

Min dessert..etter en kake og en iskule var jeg dødskvalm…men kjempegodt var det!

Maria hadde nutella crepe 🙂

Fornøyd med desserten! Ha en fin kveld alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg